Безкоштовна доставка по Україні при замовленні від 1000грн*

Повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки.
Щоб скористатися цією можливістю, будь-ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам та інше.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Що ви не можете повернути?

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку)
  • Вироби, що мають сліди використання
  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника 
  • Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну
  • Вироби, змінили свій колір або через перебування в басейні (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх факторів

Будь ласка, зверніть увагу:

Перелік із змінами, внесеними згідно Постанови КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005 

Доповнення  N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня в 1994 N 172 

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів».Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

До таких товарів належать:

  • Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

Непродовольчі товари:

  • швейні і трикотажні вироби
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні вироби
  • перо-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • гребінці та щітки масажні
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипкові підборіддя
  • рукавички
  • тканини
  • тюлегардинні і мереживні полотна
  • килимові вироби метражні
  • білизна натільна
  • постільна білизна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • лінійний і шаруватий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
     

(Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005, Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні приналежності відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби».)

ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.

1. Обмін / повернення якісного товару
1.1 Підстава:
Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» (далі по тексту - Закон), і стан товару, а саме:

1) товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати надання вимоги про повернення не рахуючи день покупки;

2) товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ.

3) товар не підійшов Покупцеві за розміром, кольором, фасоном або інших підстав, які не пов'язані з претензіями до якості товару;

4) товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковку, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар знаходиться в робочому стані;

5) Покупець надає розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і гарантійний талон.

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надається право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:


1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, чи поверненням магазином різниці між цінами товарів;
2) розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів таким же чином розрахунку, і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок).

1.2.1 Дії співробітників:

1) Прийняти від Покупця заяву, платіжний документ, гарантійний талон.

2) Отримати від Покупця документ що посвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює). За згодою Покупця зробити копію документа. При відмові покупця робити копію документа, переписати дані документа (ПІБ, номер і серію документа, місце реєстрації Покупця).

3) Прийняти від Покупця товар. Провести огляд товару на наявність механічних пошкоджень, пошкоджень заводських пломб. Звірити серійний номер пристрою з упаковкою та гарантійним талоном. Перевірити комплектацію. По можливості зробити простий тест фунцкіонування товару. У разі недотримання цих умов і порушення товарного вигляду - відмовити покупцеві в процедурі повернення грошей.

4) У разі, якщо товар не працює - приймати товар в ремонт відповідно до процедури 2. Тоді клієнт очікує 14 днів підтвердження гарантійних товару.

5) Видати клієнту гроші відповідно до процедури 2.

2. Прийом вживаного товару для здійснення гарантійного ремонту авторизованому сервісному центрі
2.1 Підстава:

Для прийому уживаного товару для здійснення його ремонту, слід дотримуватись таких умов:

1) товар купувався Покупцем в інтернет - магазині Allzora.com.ua;

2) термін гарантійного використання на товар не закінчився;

3) покупець надає розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і гарантійний талон;

4) не порушені умови експлуатації виробу, відповідно до умов, описаних в гарантійному талоні (немає механічних і термічних пошкоджень, не порушені пломби на вироби та інше);
 

2.2 Дії Покупця:
При передачі товару для здійснення гарантійного ремонту:
1) Покупець пред'являє документ, що підтверджує оплату товару - фіскальний чек, а також гарантійний талон на товар. У разі, якщо Покупець пред'явив будь-які вимоги, але, при цьому, не надав розрахункового документа, посилаючись на те, що розрахунковий документ загублений або товар йому подарований та інше, в першу чергу необхідно перевірити гарантійний талон.
У разі, якщо гарантійний талон оформлений правильно (вказана дата продажу, поставлені підписи продавця та покупця, а також штамп магазину), необхідно отримати від Покупця заяву (Додаток № 1) на видачу дубліката розрахункового документа і виконати відповідну процедуру його (дубліката) видачі для розгляду вимог Покупця по суті.

2) повідомляє чітку несправність вироби для внесення співробітником магазину в систему обліку. Якщо несправність розширена і вимагає докладного опису, покупець описує несправності на окремому аркуші паперу в довільній формі.

3) передає товар співробітнику магазину.

2.3 Дії працівників:

1) Прийняти від Покупця платіжний документ, гарантійний талон. Зробити копію платіжного документа і оригінал віддати покупцеві.

2) Взяти від Покупця товар. Провести огляд товару на відсутність порушень умов експлуатації виробу, відповідно до умов, описаних в гарантійному талоні (немає механічних і термічних ушкоджень, не порушені пломби на виробі і т.п.). Звірити серійний номер пристрою з гарантійним талоном і упаковкою (якщо вона є). Перевірити комплектацію. В разі недотримання умов експлуатації виробу - відмовити покупцеві в прийомі товару в гарантійний ремонт.

3. Дії при зміні вартості товару або обміну товару на аналогічний
3.1 Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

3.2 Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на покупці.
3.3 При розірванні договору, розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зменшення ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі.